Quito! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Madelon Kerk - WaarBenJij.nu Quito! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Madelon Kerk - WaarBenJij.nu

Quito!

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

31 December 2007 | Ecuador, Quito

Jeej, vanochtend zijn we in Quito aangekomen! Gisteren zijn we door Jorien en Jorith naar het vliegveld gebracht en om twaalf uur vertrokken naar Aruba. Daar kwamen we om 12:30 aan en we hebben wat door Oranjestad gewandeld, op het strand gezeten en wat gedronken. Om 18:50 zijn we verder gevlogen naar Bogota, Colombia. Daar zouden we eigelijk verder vliegen naar Quito, Ecuador, maar helaas bleek die vlucht niet meer te bestaan..! Niemand sprak engels en mijn spaans blijkt ook niet zo geweldig, maar alles was heel goed geregeld. We zijn vanaf het vliegveld naar een hotel gebracht, waar we gratis konden overnachten, inclusief dinner en ontbijt. Het hotel bleek echt supersuperdeluxe, dus dat was wel heel grappig. Vanochtend werden we om 7 uur weer netjes opgehaald en zijn we dus zonder problemen verder gevlogen naar Quito. Hier hebben we nog niet zoveel gedaan, maar we hebben grote plannen.. waaronder natuurlijk de galapagos eilanden, van 4-8 januari. Vanavond oud en nieuw, waarbij ze hier op straat poppen van politici schijnen te verbranden..

Bij deze iedereen alvast een heel gelukkig nieuw jaar!!

en tot snel :-)

1: the paddock op aruba; grote verhalen van gehoord van Nick, Eva en Monique, leuk om er dus even zelf een drankje te doen!
2,3,4: de lokale bevolking in Quito lijkt behoorlijk katholiek.., grote kerken!

• 31 December 2007 - 18:53

Sabrina:

Hey Zus!!
    Goed om te horen dat alles goed is gegaan met de reizen!! Goed geregeld ook dat hotel!
    Jij uiteraard ook een gelukkig nieuwjaar!!!

x Sabrina

• 01 Januari 2008 - 19:19

Laura:

Heeey Madelon,
    Hoe was oud en nieuw in Quito? Vast beter dan in het koude Nl. Ik hoop dat jullie een hele fijne tijd hebben daar! En veel foto's maken op de Galapagos cruise hè! Is het trouwens een btje gelukt met de verkoop van de auto, of zal ik Anna (Die Duitse AIO) mailen of zij m niet toevallig voor een goed prijsje wil hebben? Heel veel plezier daar!
    Liefs, Laura

• 01 Januari 2008 - 19:37

Jorith:

Heey Madelon!
    Jammer van de vlucht maar een onverwacht luxe hotel is ook wel leuk! Oud en nieuwe hier was erg leuk! We hebben op de Pontjesbrug gezeten en daarna naar Riffort. Het was een mooi feestje, we vertrokken om half 6! Ik heb je wel gemist daar hoor :D
    Heeeeeeel veel plezier en tot over 4 weken! Liefs Jorith

• 01 Januari 2008 - 23:00

Jorien:

Heeey Madelon,Gelukkig nieuwjaar!! Wel jammer dat je er niet bij was hoor gisteravond! Maar het was gezellig en we hebben *fout* ook nog even in de pianobar gezeten. Heel veel plezier en tot over een maandje!
    X Jorien

• 02 Januari 2008 - 12:57

Lisette:

Hoi Madelon,
    Ook een heel gelukkig nieuwjaar! Geniet van alle mooie dingen die je ziet. We lezen met veel plezier je reisverhalen. Veel succes op je verdere reis en tot ziens!

veel liefs,

• 02 Januari 2008 - 23:28

Jorien:

Wist je dat: Carnaval precies de week is dat jij weer aan de kaya kashimiri bent :D

• 03 Januari 2008 - 13:29

Kitty:

Lieve Madelon,

Ook voor jou een heel gelukkig nieuwjaar en geniet waanzinnig van deze rondreis.

Kus, Kitty