Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Madelon Kerk - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Madelon Kerk - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

21 Mei 2008 | Singapore, Singapore

Gisteravond heb ik even een beetje in de buurt rondgelopen en toen ben ik ergens gaan zitten om wat te eten. Bij het eten heb ik een duitse vrouw ontmoet die zei dat ik echt naar chinatown moest gaan, en dat zij daar toevallig toch de taxi naartoe nam. Dus ik ben met haar meegereden en heb een beetje door chinatown gewandeld, erg leuk, het lijkt net of ik in Hong Kong ben af en toe! Daarna heb ik de metro teruggenomen en ben ik lekker vroeg naar bed gegaan. Ik deed geen oog dicht natuurlijk door de jet lag, en toen ik na een paar uur liggen naar beneden ging om even wat te drinken bleek bij terugkomst dat ik niet de sleutel van onze slaapzaal had, maar een hele verkeerde, toen kon ik dus niet terug naar binnen, lekker handig! Uiteindelijk moest ik wachten tot iemand anders ook naar binnen ging en toen heb ik de deur geblokkeerd met mn sok. Om half twee 's nachts belde Laura dat zij ook was aangekomen dus toen heb ik haar binnengelaten en hebben we allebei nog geprobeerd om wat te slapen. Dat lukte helaas niet echt, en om een uur of 7 zijn we opgestaan en zijn we met de metro en nog een stukje met de taxi naar het kantoor van Van Oord gegaan. Daar werden we heel hartelijk ontvangen door de area manager en hebben we even gezellig wat gedronken. Daarna hebben we onze paspoorten aan de secretaresse afgegeven en zij zou onze visa gaan regelen. Ondertussen zijn wij lekker de stad ingegaan, ik heb zonnebrand en deet gekocht, want dat blijkt in Indonesie dus niet verkrijgbaar! We hebben ook swerelds grootste fontein bezocht en in swerelds grootste reuzenrad boven de stad gezeten. Toen we 's middags bij onze hostel terug kwamen werden daar net onze paspoorten bezorgd - met visum!! Vanavond gaan we lekker op tijd naar bed, doen we opnieuw een poging wat slaap te krijgen, en morgen vliegen we naar Balikpapan!!

  • 21 Mei 2008 - 14:16

    Lydia:

    He meis, fijn dat het gelukt is met het visum, kun je vvorlopig even vooruit! Veel liefs uit een ineens veel te stil Zeist.

  • 22 Mei 2008 - 11:14

    Ann:

    Hey chicka,
    Goed bezig zeg! Wel goed smeren he in Indonesië. Als je niet genoeg meer hebt sturen we het je gerust nog na hoor ;) We willen geen verbrande Madelon.
    Ga je nou eigenlijk wonen op Derawan of wordt het heen en weer reizen voor je onderzoek?

  • 26 Mei 2008 - 13:12

    Jorith:

    Hey Madelon!
    Gaaf hoor, weer een reis! Maar ik blijf lekker even thuis straks! Straks nog een duik maken en het uitgaansleven hebben we deels afgelopen weekend gedag gezegd :( Ik ga Curaçao missen! Suuces met je onderzoek!
    Liefs Jorith

  • 05 Juni 2008 - 08:14

    Rita:

    Madelon,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een heel fijne dag gewenst vanuit een regenachtig Brabant.
    Douwe, Rita, Iris en Tobias

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 November 2008

It's better to travel one mile..

01 Oktober 2008

Bali - Komodo - Flores - Thuis

22 Augustus 2008

Sabah, Maleisie..

15 Augustus 2008

Afscheid en naar Maleisie

28 Juli 2008

Yusuf ophalen :-)
Madelon

Actief sinds 28 Juni 2006
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 56264

Voorgaande reizen:

17 Juli 2007 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: